úterý 7. února 2012

NE!!

Ne, nemám hlad, protože...

  • ... si moc dobře pamatuji, jak se ke mě ostatní chovali s kily navíc a jak se jejich chování změnilo poté, co jsem zhubla,
  • ... si moc dobře pamatuji na okamžik, od kterého jsem začala být oblíbená,
  • ... sebevědomí je krásná věc, která se řídí nepřímou úměrou k hodnotě mé váhy,
  • ... moc bolí, když vlastní máma otevřeně říká, že musím "se sebou začít něco dělat",
  • ... život je hra se zvrácenými pravidly a být hezká (=hubená) je nejlehčí způsob jak ji vyhrávat,
  • ... zhubnutí je snad jediná věc, za kterou mě máma kdy pochválila,
  • ... miluji, když mi lidé, kteří mě znají krátce, nevěří, že jsem kdysi byla tlustá a říkají, že si mě tak neumí představit.

3 komentáře:

  1. Tak se toho drž a nevzdávej to! :)))
    A děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky :) Jo jo, to máš pravdu, že stojí za to to vydržet :) Lepší pocit prostě není :)
    Jinak krásně napsanej článek :) Taky znám, když mně máma kritizovala za to jak vypadám. Nic horšího prostě není...
    Nechtěla bys spřátelit? :))

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za spřátelení, hnedka si tě jdu taky přidat :))
    No, já jsem tenhle tejden moc nejedla a ve škole jsem byla úplně mimo. Mám ráda ten pocit, když nejím, ale před tou maturitou když bude ještě stres tak jsem si radši pro jistotu toho napsala víc a po matuře zase uberu :) Jinak ty hodnoty, to je vážně maximum :)

    OdpovědětVymazat