úterý 14. února 2012

14. února

Nesnáším valentýna. Což neříkám jako zapšklá osaměla duše, ale jako někdo, komu čokoláda docela chutná o ten přehršel bonboniér v obchodech mi nedělá dobře :) . No, o to jsem na sebe aspoň hrdější, že jsem dokázala odolat.
Poslední dvě noci se mi opakoval jeden a ten samý sen. Pokaždé jsem se neudržela a něco snědla a pak jsem měla pocit, jako když stavíte hrad z karet a ten se zhroutí (tak, jak to mívám i ve skutečnosti). Potom přišlo probuzení a to super zjištění, že to byl jen sen, že ve skutečnosti se držím... no paráda, co vám budu říkat :) . A ačkoliv to byly celkem nepříjemné sny, díky za ně, protože během dne si na to vzpomenu a veškerá vůle se mi vrátí.
Jídeláky asi zas přestanu psát. Prostě nejím, sem tam si dám mléko nebo energy drink.
Mějte se hezky


2 komentáře:

  1. To se máš, že už bydlíš sama, co já bych za to dala. To věčný kontrolování, hádky kvůli ničemu, to se někdy fakt nedá. Ale zase na druhou stranu, když nejíš a oni si toho ani nevšimnou, to je taky docela smutný :(
    Jinak jak píšeš o tom snu, ten se mně taky hodně zdá... hlavně když celej den nejím. To je potom úplně jako noční můra :D Ale zase ráno když se probudíš a víš, že to byl jen sen, tak to je super :))

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouho jsi tady nebyla... doufám, že jsi v pořádku..

    OdpovědětVymazat