neděle 12. února 2012

12. února

Snídaně: 200ml odtučněného mléka s kapučínem
Oběd: 200 ml odtučněného mléka s kakaem (+lžička cukru)
Večeře: 200 ml ledové kávy

Pití: 1l coly light, 1l vody



Tak jsem konečně zpátky na privátě. Kruté mrazy, vařené jídlo od maminky a hádky s přítelem a konflikty s rodiči byly pro můj jídelníček vražedná kombinace, ale myslím, že jsem to docela ustála. Zítra jdu do školy, vypadá to, že poslední semestr se mi rozhodli nejvyšší pořádně osladit, takže mám asi tři dny, kdy budu ve škole téměř od rána do večera, popravdě ale musím říct, že jsem za to docela ráda, protože tak se nejlépe mohu hlídat před jídlem. Jinak jsem konečně začala pít čistou vodu, s čímž jsem měla neustále problém, doufám, že vypité množství se bude časem zlepšovat! Suma sumárum dneska jsem konečně spokojena a začínám si zase věřit :)

Normálně bych sem dala nějaké thinspo, ale nemůžu si pro dnešek odpustit jednu moudrost, protože tenhle obrázek mě rozsekal :D

1 komentář: